Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Nem nagyon forgalmazunk már ilyesmit, de ez valahogy megmaradt.
Nos ez itt egy Zebco Rhino RVX 28 és/vagy RVX 34-es elektromos csónakmotor deklije, vagy motorfedele. Egyetlen darab van belőle, soha vissza nem térő akciós áron!
Az ezernevű kötőelem!. A hajósok shotseklinek, a hegymászók, barlangászok mylonnak, az ejtőernyősök francia szemnek, mások pedig csavaros karabinernek nevezik, miközben ez egy oldható láncszem. A lényeg, hogy egy nagyon erős rögzítő eszköz, mely nem igazán képes véletlenül kinyílni (ezért szeretik a kutyások is) és komoly terhelésnek tehető ki (ezért pedig a lovasok használják).
Ez a rövidebb, normál változat, ennek egyetlen ismérve, hogy kisebb a nyílása (C) mint a hosszított változatnak. Ez akadály lehet a halfejnél vagy a fock shotnál, de a legtöbb esetben nem okoz gondot. Csigák, kötelek, acélsodronyok, láncok bekötésénél sokkal megbízhatóbb minden más eszköznél. Nem akad, nem nyílik (az ejtőernyőkön még egy műanyag csövet is ráhúznak a közepére, így tökéletesen kizárt, hogy a menet elforduljon....ami roppant megnyugtató látvány...pár száz méterrel a reptér fölött kóricálva.....).
Anyaga A4 saválló acél.
Szerteszét csapágyazott csinos kis kötélcsiga, rozsdamentes erősítéssel, oldható, forgó seklivel, Delrin golyóbisokkal.
Árbocon vagy baumon (többnyire popszegeccsel) rögzíthető íves lemez veret.
Használható jollék, kis vitorlások pl. később felszerelt csigák, alba, spi fall csiga, alsóél feszítő, dirk és hasonlók, árboccal; baummal megegyező irányú szerelvények felszereléséhez ...... valamint számos máshoz, melyek most nem jutnak eszembe...
Zsír és olajmentes kenőanyag olyan helyekre, ahol ezek erősen ellenjavalltak, mint csapágyas csigák, sínek, kocsik, vitorla csúszkák, csúszó kajüt tetők meg a frásznak sem jut eszembe több, de már nyilván érted mire gondolok. Por halmazállapotú csodálatos kenőanyag nem csak hajókhoz, hanem tökre mindenhova. Embertelenül gyúlékony, szóval lehetőleg NE dekkel a szádszélén fújkáld szét, nehogy odaégjetek. Az fontos és elég nyilvánvaló, hogy korábban hülyére zsírozott vagy olajozott felületre fújni annyit ér mint homokot szórni a sivatagba, szóval előbb feltétlenül érdemes totál tisztára takarítani az érintett felületet. Új kedvenc szavam: politetrafluoretilén (ez is van benne, de remélem soha nem kell kimondanom)!!!
Csigarendszerek induló oldalára alkalmas kétfüles forgócsiga. Azért kétfüles, mert a rögzítő fül (ami egy sekli) forog, a másikba pedig a kötél egyik végét rögzítjük (elegánsan bandázsolással, ultramenők fuxolással, egyéb esetben csomóval), elindítva egy áttételt (a túloldalon lehet sima szimplacsiga, de lehet egy egyfüles violin csiga is, akkor már hármas áttételt kapunk).
Íves alátét a megfelelő méretű Barton terelőcsigához. Ennek segítségével masszívan rögzíthetjük a csigát árbocra és/vagy baumra (reff kötélhez, spi alba-felbához, zászlórúdhoz vagy bármilyen csőre szerelt kötélhez). Ezen kívül viszont az égvilágon semmire nem lehet használni. Ezért roppant egyedi, különleges holmi!
Kisméretű fémházas (rozsdamentes acél), zárt, fixfüles csiga időnként két méretben. A zárt fül lényege, hogy csak kötőelemmel (pl. seklivel, vagy kötéllel) rögzíthető más zárt szemekre (pl. korlátszemre vagy öznire). Ideális megoldás lazyjack készítéshez.
Furmányos kis csiga, kivehető csappal (füles és süket kivitelben) bármilyen fixen szerelt forgószemre, omegára sekli nélkül is villámgyorsan felszerelhető.
Ezt imádom! Először is azért, mert senki sem tudja a nevét, pedig minden hajón (főként vitorlásokon), hatszáz darab ilyen van. Másodszor, mert végtelen bonyolultsága ellenére, szinte korlátlan a felhasználás lehetősége. Harmadszor, mert nagyon szép kis 'szerkezet'. Elképesztő, mi mindenre jó. Néhány példa: kisebb csigák rögzítésére, boomra, árbocra, fedélzetre; kötélvezetőként klemmek elé; biminik kötelének rögzítésére; traveller kocsik felső szemeként; lazy jackhez; kajakoknál gumiháló rögzítésre; motorcsónakoknál a bowdenek elvezetésére;.... franc, az előbb még eszembe volt egy csomó más is....na mindegy... mondom, hogy egy Jolly Joker! Nevezhetjük omegának, kötélvezetőnek, özninek, kötélszemnek......stb....stb (kovácslajosnak is nevezhetjük, de az tök hülyeség) Lemezből is árusítjuk.
Kötélvezető szem, vagy omega, vagy özni, vagy 'az a hajlított izé... lemezből... tudod?!' Lehet ragaszkodni a méretekhez, de érdemes tudni, hogy ahányszor érkezik, minden esetben eltér valamiben az előzőektől. Ez a lemez omega gyártás kötelező rákfenéje, asszem.
Csapágyazott, fekvő terelő- vagy fordítócsiga. Az egyik felfogató csavar külön fülön, a másik a csiga tengelyén keresztül rögzíti szilárdan az eszközt a fedélzetre, árbocra, bumra. Időszakosan tartjuk készleten.
Fedélzetre rögzített fix csigák, kötelek forgását biztosítja egy bizonyos helyen (mármint ahova lecsavarozzuk). Saválló (A4) acélból természetesen.
Acélházas csiga, fém görgővel, melyet főként achterstag elágazásnál használnak, de természetesen nem sértődik meg a munka más területein sem... Kimondottan acélsodronyhoz ajánlott.... de nem sértődik meg normál kötelek használatakor sem...... mert akkor már tényleg vízbe dobják...... ez a szabály.... ...ritkán kapható... pl. most...
Fedélzeti csigák vigyázzba állítására tekercselt spirálrugó, rozsdamentes acélból. Meggátolja, hogy a lifegő csiga összekaristolja a decket, de persze nem ez az elsődleges feladata, hanem hogy állandóan helyzetben tartsa a csiguszt. Csigák vííígyázzzz!