Elektromos alkatrészek
Szokványos és szabványos CEE 3 pólusú komplett particsatlakozó, kábel nélkül. 16A-os IP44-54-es vizhatlansági besorolással, mindkét kábel bemenetnél masszív szilikonos tömszelencével. Osztrák gyártmány.
Az ár a komplett csatlakozó párra vonatkozik.... mert olyan szép pár!
Hosszúkás, lapos, viszonylag erős fényű kajütlámpa 30 db melegfényű LED-del . A 'búra' kialakítása kellemes szórt fényt eredményez, így remekül használható kisebb, ám töksötét helyiségek világítására. Beltéri lámpa kajütbe, motortérbe.
Ezen az áron egyetlen darab rendelhető!
Elektromos rendszerek áramtalanítására szolgál. Amikor a hajót, lakókocsit, vagy bármilyen 12 vagy 24 V-os rendszert magára hagyunk, érdemes letiltani az összes fogyasztót, így előzve meg az elektromos tüzet, zárlatot és hasonló tréfás dolgokat. 6 - 12 - 24 V, 100A.
Egyetlen, utolsó darab!
Az inverter olyan elektromos cucc, mely segítségével kisebb teljesítményű 220 V-os eszközöket használhatunk 12 V-os rendszerekről. Folyamatos használatban összesen 240 W teljesítményű holmikat csatlakoztathatunk ehhez az ördögi szerkezethez, tehát olyasmit mint ventilátor, laptop, telefontöltő és hasonlók. Érdemes tudni, hogy még egy nyeszlett kis kapszulás kávéfőző is simán lehet ennek a teljesítménynek a tízszerese, így komoly csalódást okozhat egy ilyen próbálkozás (az inverter ilyenkor ugyanis nem is indul el). Szóval érdemes tájékozódni a használni kívánt elektromos cuccok teljesítmény adatairól, mielőtt vérmes reményekkel nekirontunk az inverter vásárlásnak. Amúgy ez a kis cuki USB csatlakozóval és hagyományos villás aljzattal is rendelkezik és egy apró belső ventilátor óvja a túlhevüléstől. Túlterheléskor lekapcsol.
Gyári leírás
Kétállású, kültérben (pl. kokpitban) is használható vízhatlan kapcsoló, szilikon burkolattal (lámpák, szivattyúk, pozíciófények....stb-k működtetéséhez).
Klasszikus megjelenésű, sárgaréz beltéri kapcsoló, szinte bármilyen 12V-os feladatra. A húzó-nyomó kapcsoló egyik lényeges tulajdonsága, hogy véletlenül nem lehet működtetni, mivel kifelé kell húzni, hogy kapcsoljon. Sirály!
Vízmentes fedélzeti átvezető, kábelek, tyúkbelek, drótok ki-be közlekedéséhez. Krómozott réz holmi, gumi betéttel (melyet egyesek karmantyúnak neveznek valamiért, pedig igazából tömszelence).
Kívül-belül rozsdamentes, mélytónusú elektromos kürt, 12 V os.
Tohatsu benzin csatlakozó. Üzemanyag csövek oldható hosszabbításához és/vagy motorra csatlakoztatásához használatos eszköz. Mindkét félben rugós-golyós szelep zárja el a benzin útját a külvilágtól, meggátolva ezzel a tűzvészt és a rettentő szagot a hajóban. Mivel megbízható stabil szerelvény, régi orosz(vihar, vetyerok), NDK(Forelle) vagy jugoszláv(Tomos) csónakmotorok beszerezhetetlen alkatrészei helyett árusítjuk, ezekre ugyanis gond nélkül felszerelhető. Párban, árusítjuk (a rozsdamentes rögzítőanya nem mindig tartozéka, de szoktuk tartani külön).
Utángyártott (nem mind), vezetőcsapos üzemanyag csatlakozók, számos külmotor típushoz. A tréfás a dologban, hogy első ránézésre.... néha még a másodikra is, szinte az összes típus tök egyforma. A látszat azonban csal. (Feladat: találd meg az öt apró eltérést a két izé között!) Minden motorhoz más típusú benzincsatlakozó illik. Főként az alant látható típusokat tartjuk készleten, de számos(rengeteg) más kivitelű is rendelhető elérhetőségeinken. Több külmotor típushoz gyári kivitel is rendelhető (az alábbi áraktól jelentősen eltérő számok, és némi plusz idő kiséretében).
1 - Elfordítod a kulcsot, beindul a motor: jól kötötted be. 2 - elfordítod a kulcsot nem indul be a motor: jól kötötted be, de megint nem tankoltál. Ennyi. Jó esetben a rusnya hátsó része nem látszik, ha mégis, rossz helyre szerelted! Szóval ez egy háromlábú gyújtáskapcsoló bármihez.