A webáruházak többsége - így a Vízvonal webáruház is - a kellemesebb felhasználói élmények érdekében cookie-kat (sütiket) használ.  Az "Értem, elfogadom" gombra kattintással Ön elfogadja, hogy cookie-k használatával gyűjtsünk adatokat a webáruházban. További tudnivalókat itt talál: Adatkezelési tájékoztató.

Kategóriák Menü

Tartozékok, alkatrészek

Elektromotor - Az elektromotoroknál mindig elhasználódik, vagy elúszik valamilyen alkatrész, innen pótolható!
Rendezés:
Nézet:
120 Ft -tól
Raktáron
V32900

Elektromos csónakmotoroknál (vagy bármilyen 12V-os rendszernél), a pozitív kábelre szerelhető külső biztosítékház, mely megvédi a motor kapcsolóját a túláramtól, zárlattól. Érdemes beiktatni, a motor (vagy bármilyen 12V-os cucc) életét hosszabbíthatjuk meg vele. Cserélhető, 50 amperes olvadóbetéttel (biztosíték).

7.900 Ft -tól
Raktáron
V34501

A Rhino elektromotorok gyári csigái (az ugyanaz mint a hajócsavar, vagy propeller, de mivel a propcsi csúcsai forgás közben egy képzeletbeli spirált "rajzolnak" ezért leggyakrabban csigának nevezzük.... a repülősök gyakran srófnak hívják) külön alkatrészként is megvásárolhatók, amennyiben sikerült megszabadulni tőlük (tekintettel az árakra azonban, ez nem túl kifizetődő mutatvány). A három kisebb típusé kétágú (18-28-34), a két nagyobbé háromágú (44-54), legalábbis a gyári adatok szerint, mert az utángyártott (utgy) típusok ettől eltérhetnek, ezt a kép alatt jelezzük. (Elképzelhető, hogy egyéb, régebbi motortípusokra is felszerelhetők, de erről pontos adataink, vagy tapasztalatunk nincsen.) Egy tévhit eloszlatása érdekében közöljük, hogy a több ágú csiga nem növeli a tolóerőt, mindössze a rezonanciát csökkenti! (A pc. rövidítés: polikarbonátot jelent, az utgy. pedig az eredetivel közel azonos tulajdonságokkal rendelkező utángyártottat.)

Még valami! Az elektromotorok csigáinak rögzítő anyukáját (a kedves mamát) valamiért nem rögzítik egyéb eszközzel (sasszeg pl.) a tengelyre. Ennek folyományaként (érted, folyó..mány) a vízmozgás (szél, sodrás, folyás) képes a vízben hagyott hajócsavart simán letekerni. Ezért fontos tudni, hogy A/ nem hagyjuk a vízben a leállított hajócsavart, B/ valamivel rögzítjük a tengelyre (vízálló menetragasztó, vagy ha lehet, kontraanya). Senki ne mondja, hogy nem szóltam!

1.950 Ft
Raktáron
V34600

A csiga elveszejtésekor, többnyire úszik a stift és a rögzítő anya is, ezek is pótolhatók (sőt további Rhino alkatrészek is rendelhetők).

1.550 Ft
Raktáron
V34601

A csiga elveszejtésekor, többnyire úszik a stift és a rögzítő anya is, ezek is pótolhatók (sőt további Rhino alkatrészek is rendelhetők).

1.100 Ft
Raktáron
V34602

A csiga elveszejtésekor, többnyire úszik a stift és a rögzítő anya is, ezek is pótolhatók (sőt további Rhino alkatrészek is rendelhetők).

1.500 Ft
Rendelésre, pár napon belül
V34603

A csiga elveszejtésekor, többnyire úszik a stift és a rögzítő anya is, ezek is pótolhatók (sőt további Rhino alkatrészek is rendelhetők).

35.800 Ft
Rendelésre, pár napon belül
V45900

Többnyire vitorlásokon láthatunk ilyesmit, de motoros hajókon is előfordul. A motortartó lényege, hogy a használaton kívüli segédmotor a vízfelszín felett lebeg, majd szükség esetén, a motort leeresztve, átveszi a hajtómű szerepét. A motortartó bak négy fokozatban állítható, két atom erős rugó segít le- és felemelni a motor súlyát, mely ezesetben max. 25 kg (vagy 6 Le) lehet. Nagyon masszív alumínium elemek alkotják a rendszert, 8 db 8mm-es csavarral kell a fartükörre szerelni. Az alaplemez mérete 11 x 22cm, tehát ekkora helyet kell biztosítani a fartükrön, a motortartó felfogatás számára. A pótfartükör teljes útja, a felső és alsó holtpont között: 30 cm. Asszem mindent elmondtam...

10.900 Ft -tól
Raktáron
V50100

...ha rövid a gázkarod, toldd meg egy hosszúlépéssel...meg valami töménnyel.... ez a mondás lehet, hogy nem pont így van...na mindegy... A lényeg, hogy magányos lovagok/halászok/horgászok szárnysegédje lehet ez a gázkar toldó egység (szinte már robot). A középső padról/ülésről is irányíthatjuk a vízenjáró eszközt (pl.csónakra gondoltam), ami egyenletesebb haladást, kisebb fogyasztást, jobb egyensúlyt eredményez, ráadásul ez esetben az 'utat' is lehet látni a csónak előtt (hiszen középen ülünk). A rögzítőbilincsek mindkét oldala használható, így szinte mindegy, hogy a motor gázkarja milyen átmérőjű, tehát használható benzines és elektromos külmotorokhoz egyaránt. Nagy és ronda, de nagyon hasznos!