A webáruházak többsége - így a Vízvonal webáruház is - a kellemesebb felhasználói élmények érdekében cookie-kat (sütiket) használ.  Az "Értem, elfogadom" gombra kattintással Ön elfogadja, hogy cookie-k használatával gyűjtsünk adatokat a webáruházban. További tudnivalókat itt talál: Adatkezelési tájékoztató.

Kategóriák Menü

Liqui Moly

Rendezés:
Nézet:
7.200 Ft
Raktáron
V58301

LIQUI MOLY Hajólemosó koncentrátum. Alacsony habzású, biológiailag lebomló kimagasló teljesítményű hajó tisztító koncentrátum. A felhalmozódott ragaszkodó típusú szennyeződések (mint például a sötét vonalak az érdesítésben, hosszú tárolás okozta lerakódások, madár ürülék, rovarmaradványok, cipő csíkok és egyéb kopásjelek) felesküdött ellensége. Nagyon hatékony és gazdaságos a nagy koncentrációnak köszönhetően

Alkalmazása: a vízzel tisztítható területeket először célszerű simán lemosni. Ezután szivaccsal vagy puha kefével (attól függően mennyire goromba a szennyeződés) a megfelelő arányban hígított cuccot belesuvickoljuk a felületbe. Az oldott szennyeződést és a tisztítószert nagy vízsugárral lemossuk (locsolócső, nagynyomású, ami van). A vízkőlerakódás elkerülése érdekében töröljük szárazra a felületet bőrrel vagy mikroszálas ruhával. Nagynyomású készülékekkel közvetlenül is használható (mármint a saját mosószer adagolójába töltve).

Adagolás: egy normál tisztításhoz (ez annyit jelent, hogy nem hat évenként egyszer) a koncentrátumot vízzel 1:20 arányban hígítsuk. Ha a hajó rendkívül piszkos (pl. hat évenként egyszer), akkor ajánlott koncentráció 1: 8-tól 1:12-ig (ebben nagy segítségünkre lesz az a roppant elmés kis adagoló tartály a flakon tetején).

3.200 Ft
Raktáron
V68510

LIQUI MOLY Marine Outboard hajtómű- vagy triebolaj mely megfelel az OMC specifikációnak. A tubus megkönnyíti a betöltést.

4.200 Ft
Raktáron
V68520

LIQUI MOLY Multizsír. Aki már emelt ki zsír új (érted, zsír...) csónakmotort a dobozából, az tudatában van, hogy képtelenség úgy-, vagy olyan helyen megfogni, ahol nem találkozunk ezzel a baromi gusztustalan trutymóval. Nem lehet megszabadulni tőle, apám, ezt nem oldja benzin, mosószer, szappan, sósvíz... semmi a világon. Ja tudom, hogy ez a lényege, de akkor is utálatos egy jószág. (A csónakmotor gyárakban szerintem külön prémium jár azoknak, akik új, idegesítő helyeket találnak, ahol biztosan belenyúl a tisztelt páciens.) Víz közeli forgó, mozgó alkatrészeket (főként a satu környékén, motortérben) kitűnően ellátja kenéssel. Kimondottan csónakmotorokhoz kifejlesztett speciális multi zsír, egyéb anyaggal nem igazán helyettesíthető! Használható -20°C és +100°C között.

Téliesítéskor is érdemes használni, ez a mennyiség sok évig, vagy sok motorra elegendő. (Továbbiak itt: Csónakmotorok téliesítése)
5.900 Ft
Raktáron
V46501

LIQUI MOLY Belső motor konzerváló. Csónakmotorok (szivattyúk, fűnyírók, traktorok, tankok, tankhajók... legyenek kettő vagy négyütemű, benzines vagy diesel motorok) téli tárolásakor használandó korrózió gátló olaj, mely a nyers fém felületeken képez rozsdagátló bevonatot. A konzerváló olajok használatát követően, a csónakmotorok tavasszal vidámabban (farkcsóválva) indulnak majd, hosszú távon pedig meghálálják a gondoskodást (visszafogott szervizköltségben kifejezve)! Főként ősszel tartjuk készleten! (Továbbiak itt: Csónakmotorok téliesítése.) A Liqui Moly belső konzerváló olajat bespricccckoljuk az alacsony fordulaton zizegő 2 ütemű motor levett légszűrője helyén, vagy 4 üteműeknél (nem járó motornál) a gyertya helyén, kézzel átforgatva a hengerbe juttatjuk, 5-10 másodpercig. Kész.

3.200 Ft
Raktáron
V68600

LIQUI MOLY Benzinstabilizátor. OK, elismerem, hogy hülyén hangzik elsőre, de mondom miről szól (nyugi, nem arról, hogy a szilárd benzin jobban megáll a kannában): az üzemanyag az állásban egyszerűen megpunnyad! Ez van. Ilyenkor van az, hogy tavasszal csapágyasra rángatod a bicepszedet, pedig most szólok, hogy erre semmi szükség! A benzin stabilizátor ezt képes megakadályozni, minek hatására az első indításkor úgy röffen a csónakmotor, motorkerékpár, kerti kapa, fűnyíró, franctudja (de lehet 2 vagy 4 ütemű), mint az a bizonyos svájci óra. Amint az jól látható, a flakon kialakítása remekül elősegíti a pontos adagolást, de érdemes tudni, hogy egy ilyen 250 ml-es cucc, 50 liter benyóhoz elég (segítek 1:200.....még? 25ml/5l...legyen elég!), tehát vagy ne tankolj púposra télre, vagy vegyél egy csomó ilyet. Téli tároláskor, hosszabb leálláskor feltétlenül javasoljuk! (Továbbiak itt: Csónakmotorok téliesítése)